Přáním Konica Minolta IT Solutions Czech je udržet si se zákazníkem dlouhodobé partnerství. Klíčovým úkolem společnosti je přinášet klientům informace o nových produktech, možnostech rozšíření jejich stávajícího podnikového systému a nových technologiích, které jim pomáhají k lepším obchodním výsledkům a řízení celé firmy.

Péče a podpora patří ke stěžejním tématům Konica Minolta IT Solutions Czech. Díky servisnímu oddělení, které se řadí mezi největší v České republice, je klientům zajištěna podpora formou on-line helpdesku. Ten umožňuje zákazníkům mít přehled o stavu řešení jejich požadavku, definici jasných Service Level Agreements, hotline apod.. Pracovníci týmu servisu poskytují své služby klientům dle preferencí vzdáleně, nebo přímo v sídle jejich společností.

Orientace je zaměřená na komplexní služby, mezi které patří: nezávislé analýzy stavu společnosti, školicí a konzultační činnost, systémová integrace a realizace auditů.

Konica Minolta IT Solutins Czech zajišťuje rychlou, účinnou a všestrannou podporu a péči.

Reference

Mám zájem