Naše podpora - váš rozvoj. Svěřte starost o vaše IT do rukou profesionálů z Konica Minolta IT Solutions Czech.

Péče o naše klienty

Naším klíčovým úkolem je přinášet klientům informace o nových produktech, možnostech rozšíření jejich stávajícího podnikového systému a nových technologiích, které jim mohou pomoci k lepším obchodním výsledkům a řízení celé společnosti.

Technická podpora

Péče a podpora patří ke stěžejním oblastem našeho servisního oddělení, které patří mezi největší v České republice a jež čítá více jak 30 osob. Nabízíme podporu formou on-line helpdesku, který zákazníkům umožňuje mít přehled o stavu řešení jejich požadavku, definici jasných Service Level Agreements, hotline apod..

Pracovníci týmu servisu poskytují své služby klientům jak vzdáleně, tak i v sídle jejich společností. Orientujeme se na komplexní služby, mezi které např. patří: nezávislé analýzy stavu společnosti, školicí a konzultační činnost, systémová integrace či zajištění auditů. Snažíme se o rychlou, účinnou a všestrannou podporu a péči.

Reference

Poptávka